Latasin nyt vihdoinki tuon videon ja ei mulla eilen niitä synttäreitä ollu vaan ne oli kaks viikkoa sitten. Mutta oltiin keskiviikkona siellä kemijärvellä niiden sukulaisten luona oli mulla kameraki mukana mutta ei sillä tullu niin paljoa niitä kuvia otettua mutta oli niistä onneksi muutama julkaisukelposia.
Asiasta toiseen sanoin jo tuossa videolla että laittakaa ehotuksia niistä videoista ja että onko tuo joulukalenteri idea hyvä vai huono? Ite ainakin aattelin että voisin tehdä vaikka koululaukun sisältö, lempivaatteet, semmonen lyhyt myday, päivän asu... Mutta mie palaan siihen aiheeseen sitten myöhemmin.
Nyt on jo tää syysloma lopuillaan ja kohta pitää taas mennä kouluun vaikka ei kyllä yhtään haluttais. Viikko meni niin nopeaa että en ehtiny tehdä juuri mitään oon vaan käyny lenkillä, uimassa, siellä kemijärvellä ja ollu kotona. Viikonlopuksi on pakko keksiä jotain etten mie vaan istu koneella. Mutta mie lähen nytten tästä jo nukkumaan että jaksaa huomenna herätä.
ootko lopettanut bloggaamisen? :Oo
VastaaPoistavoisitko tehdä videota, esim. myday ja että kertosit miten hoidat sun hiuksii kun ne näyttävät niin hyväkuntosilta niin ois kiva tietää miten hoidat niitä ja mitä shamppoita käytät jne.!
En oo lopettanut mutta oon ollu tosi kiireinen niin en oo ehtiny käydä täällä blogin puolella.
PoistaVoin tehdä videoita kunhan mie vaan ehin ja voisin oikeastaan tehdä tuon hiusten hoito videon koska eipä mulla oo kovin muitakaan ideoita!