perjantai 11. lokakuuta 2013

AUTUMN HOLIDAY





                               












Moikka taas on aika kulunu niin nopeasti että ei oo ehtiny tulla ollenkaan tänne blogin puolelle. Mutta mulla oli siis synttärit  3.10 mutta kaverit kävi viikkoa aikasemmin. Meillä oli tosi hauskaa otettiin kuvia syötiin riehuttiin kuuneltiin musiikkia ja naurettiin! Tein lahjoista videon ja lataan sen kai huomenna jos ehdin. Ja sukulaisia kävi viikko sitten niiltä sain vaan rahaa ja suklaata :)

Mulla on ollu koulussa tosi paljon kokeita ja läksyjä mutta nyt on sitten kauan odotettu syysloma aloitin sen jo tänään kun en menny kouluun koska aamulla oli tosi huono olo särki päätä ja mun kurkku oli kipeä. Tämän päivän oon sitten vaan katellu telkkaria ja ollu koneella. Mulla ärsyttää koska oli niin hyvä ilma ja mulla halutti niin kovasti lähteä kunnon juoksu lenkille mut piti sitä sitten vähän siirtä jospa mie toteutan sen syysloman aikana kuhan mie paranen.

Huomenna ois suuntana lähteä pitkästä aikaa mökille. Sinne otan tietenki kameran mukaan ja aattelin että lähtisin kävellen jonnekkin kuvaamaan ku ei sinne juoksemaankaan voi oikeen mennä. Toivottavasti nyt saisin taas kiinni tästä blogista ja että postauksia tulisi vähän useammin. Mydayn aattelin kuvata taas joku päivä kun mie vaan ehin. Ja ehotelkaapa jotain videopostauksia mitä voisin teille sitten toteuttaa itte aattelin että tekisin vaikka tämän kuun lopussa teille lokakuun suosikit! Mutta miepä lopetan nää mun höpinät tähän ettei tää teksti veny tämän pidemmäksi. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti