Moikka! Tulin nyt pitkästä aikaa postaamaan ja tein teille videon jota joku oli viime postauksessa toivonut! Videolla kerroinkin että miksi en oo postannut ja kerron sen nyt vielä tässäkin eli mulla oli kone ihan täynnä kaikkia kuvia ja en voinu lisätä tähän enään yhtään kuvaa tai videoa joten siksi en oo tullu postaamaan ja kuvasin pari viikkoa sitten mydayn jota en voinu julkasta koska se ei menny tälle koneelle enkä sitä "vanhaa" enää viitti tänne julkaista joten aattelin että kuvaisin sen teille vaikka ens viikolla.
Mutta asiasta toiseen mulla on ollu koulussa tosi kiireistä koska on ollu kokeita ja paljon läksyjä mutta onneksi kokeista on tullu ihan hyviä numeroita. Ens viikolla olis biologian koe ja siihen alan lukeen jo huomanna. Tänään oon vaan hölläilly kotona ja tein salaattia ja semmasta vähän niinku lasangnea ja leivoin täytekakun. Mie lähen nyt nukkumaan että jaksan taas aamulla herätä joten nauttikaa tuosta videosta!
Saatte tyytyä muutamaan puhelin laadun naamakuvaan. PEACE!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti