sunnuntai 15. syyskuuta 2013

se ei halunnu mua vaik mä halusin sen

Moikka postauksissa on tullu taas vähän taukoa mutta oon hengissä! Nyt yritän alkaa panostamaan tähän bloggaamiseen ja kuvien ottamiseen. Viikolla ei oo tapahtunut mitää erikoista on ollu ihan normaaleita koulupäiviä. Keskiviikkona meillä oli coopperi ja mie sain siitä 9+ oon ihan tyytyväinen tuohon numeroon mutta saatan uusia sen ja koittaa parempaa numeroa. Lauantaina kuvasin teille tuon mydayn joten en kerro siitä päivästä sen enempää muuta ko että oltiin siis mökillä. Tänään heräsin aika aikasin ja ehin pakata mun tavarat ja sitten jo lähettiinki ajamaan kotiin. Kun tultiin kotiin muokkasin tuota videoa ja sitten lähettiin äitin kanssa kaupungille ostettiin mulle uudet toppahousut ja uus toppatakki laitan niistä seuraavaan postaukseen kuvia. Ootan jo niin paljon että pääsee rinteeseen! Uusi leipomiskirja pääsi heti käyttöön ku leivoin tänään semmosia suklaa keksejä joita tuli tasan 90 :D Kertokaahan muuten mitä tykkäätte uudesta ulkoasusta!

















2 kommenttia:

  1. Kiva blogi ja ihanii kuvii :3
    ++uus lukija

    Haluutko käydä vilkasemassa mun blogin
    www.live-heart-laugh.blogspot.com

    VastaaPoista