sunnuntai 25. elokuuta 2013

Tää sama tyttö on nähnyt helvetin.

Heii! Mulla tuli yhtäkkiä sellanen fiilis että on ihan pakko päästä postaamaan ja onhan nuita kuviakin kertynyt jonku verran. Mutta alotetaan perjantaista sillon mulla oli koulua 9.15-13.15 kotimatkalla kävin siwassa iitun ja kian kanssa ostin vähän herkkuja ja sitten ku olin kotona katoin salkkareita ja söin pähkinöitä. Illalla mulla oli harkat ja niitten jälkeen en jaksanu enään tehä juuri mitään.


 Lauantaina lähettiin aika aamusta ajamaan mökille ja siellä en tehny juuri mitään muuta ku vaan otin kuvia ja olin koneella.









 Tultiin tänään kotiin kolmen aikoihin ja oon ollu ulkona, leiponu ja kävin millalla siellä oli kans mari ja kia. Nyt pitäis vielä tehdä läksyt ja sitten kohta jo nukkuun.

Tässä viimeaikaiset ostokset!

Sininen neule Cubus 8,90€  Topit H&M 3€/kpl  Juoksuhousut H&M 17,95€  Bandeau Lindex 4€  Korut  Ginatricot 1€/kpl

Tuo pinkki neule on mun mummon tekemä :)



Mitä mieltä ootte mun uudesta ulkoasusta? Muokkaan sitä enmmän syksysemmäksi sitten myöhemmin.
Ja muuten mitä mieltä ootte tästä postaus tyylistä? Joo sori toi otsikko mut se soi päässä enkä keksiny muuta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti