tiistai 20. elokuuta 2013

En keksi otsikkoaa

Hei taas on tullu tämmönen tauko sen viime postauksen jälkeen mutta nyt mulla oli aikaa ja kuviaki.
Koulut on lähteny ihan hyvin käyntiin ja me mennään huomenna jonnekki leirikariin se on vissii joku leirikeskus sinne on noin tunnin matka tai en oo varma mut mennään sinne bussilla. Ja siellä sitten ollaan jotain leikkejä. Sinne en varmaan ota kameraa joten sieltä ei tuu kuviakaan. Tänään oli ihan normaali päivä koulussa ja illalla menin iitun ja kian kanssa lenkille. Käytiin muuten lauantaina millan ja tanjan kanssa Rovaniemen vanhoilla markkinoilla ja käytiin muutenki kiertelemässä kaupungilta ja löyty sieltä juoksuhousut mutta laitan niistä sitten ens postaukseen kuvan. En kirjota nyt yhtään enempää koska väsyttää ihan sikana.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti