keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Uusi ulkoasu ja ostoksia!

Tein teille tuon ostosten esittely videon nuista ostoksista jotka ostin maanantaina. Olin sillon siis kaupungilla tanjan ja millan kanssa. Eilen olin taas tyttöjen kanssa ja kuvattiin siis mulle tuo video ja otettiin vähän kuvia ja mie ja milla mentiin sitten illalla tanjalle yöksi ja käytiin myös pyörillä lidlissä ja cittarissa ostamassa vähän herkkuja! Ilta menikin sitten siinä jutellessa ja koneella ollessa alettiin nukkuun vasta joskus viieltä ja aamulla sitten nukuttiinki puoli yhteen. 

Muutin siis tuota blogin ulkoasua ja pääväriksi tuli siis tuo lila. Banneri ei oo ehkä pysyvä koska saatan vähän muokkailla sitä! Laittakaa kommenttia mitä pidätte ulkoasusta ja tuosta videosta.


<3 : Hanna

2 kommenttia: