sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Mökkeilyä, mökkeilyä ja vielä lisää mökkeilyä!

Mooi eli otsikko varmaan kertookin että mitä oon viime aikoina tehny. Olin ellun mökillä melkein koko viime viikon ja ennenku menin sinne nii olin just ollu mummolassa tai no oikeastaan niitten mökillä. Ja olin viime viikonlopun meijjän mökillä porukoitten kanssa. Eli lyhyesti mun viime viikkoihin kuuluu uimista, saunomista, soutamista, syömistä, nukkumista, maalaamista, nauramista, lenkkeilyä  ja kaikkea muuta hauskaa!

Tanja ja Ellu oli meillä yötä viime torstaista perjantaihin ja me nukuttiin teltassa. Illalla katottiin salkkareita ja syötiin herkkuja. Aamulla sitten ku herättiin mentiin käymään suihkussa ja sen jälkeen alettiin tekemään aamupalaa. Sittenku oltiin syöty siivottiin teltta ja mentiin ellulle. Siellä otettiin kuvia ja sitten tytöt lähti kaupunkii ja mie menin kotia ja melkein heti äiti tuli töistä ja lähettiin ajamaan mökille. Lauantaina en tehnyt juuri mitään koska svin mie sato vettä melkeen koko päivän mutta kävin mie kuitenki lenkillä. Sunnuntaina aamulla katoin telkkaria ja sitten ku olin syöny niin lähin käymään allun kanssa kahen tunnin juoksulenkillä ja tuli niitä kuviaki välillä räpsittyä. Ja oli aivan ihana sen jälkeen käydä järvessä uimassa!

Ja nyt sitten kuvia joita on kertyny kameraan!





Paita seppälä 4,95e  Shortsit H&M  ?












<3 : Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti