lauantai 20. heinäkuuta 2013

Kuvaamista!

Moii! Eli otsikko kertookin jo aika paljon. Olin siis torstaista perjantaihin ellulla yötä sit aamulla herättiin siellä joskus yheltätoista ja käytiin äkkiä meillä ja sitten mentiin takasin ellulle, käytiin suihkussa, meikattiin, laitettiin hiukset ja syötiin. Ellu lähtikin jo joskus kahelta vissiin sen serkun? synttäreille ja mie menin kotiin.

Sitten illalla kun ellu tuli sieltä niin mentiin tanjalle. Siellä oltiin koneella ja otettiin kuvia. Sitten ku Ellun piti lähteä niin mie ja Tanja lähettiin ulos ottaan kuvia. Tulin sit kotiin joskus puoli yheltätoista ja illsn olin koneella ja katoin yhen elokuvanki.

Tänään heräsin joskus puoli kaheltatoista sitten söin ja menin koneelle. Lähin viieltä Tanjan kanssa taas ulos ottaan kuvia! Ja tulin kymmeneltä kotia ja oon ollu konella. Nyt niitä kuvia!



















1 kommentti:

  1. Tosi hienoja kuvia :) Mä en tosiaan osais seisoo käsillä... ._.

    VastaaPoista