perjantai 28. kesäkuuta 2013

Ostoksii

Elikkäs väsäsin telille tuon osyosten esitely videon! kommentoikaa mitä tykkäätty ja sorii toi laatu se meni huonoksi ku koitin muokata tota videoo. :(

<3 : Hanna

1 kommentti:

  1. tota videota ei näy ku se on yksityinen sun pitää laittaa se piilotettuksi niin sit se näkyy! :>

    -Milla (:

    VastaaPoista