sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

24.7 Myday



Kuvasin siis tuon mydayn viimeviikon keskiviikkona. Ja oltiin siis siellä ellun mökillä ja tultiin sieltä eilen. Tänään oon vaan maannu auringossa ja käyny meijjän tutun rippijuhlissa.

Siellä ellun mökillä uitiin, otettiin aurinkoa, soudeltiin, naurettiin, nukuttiin, syötiin ja vaikka mitä muuta! En jatka tätä tekstiä ää yhtään enempää koska oon niin väsyny. Kertokaa mitä tykkäsitte videosta! :)

6 kommenttia:

  1. Ootpa lyhyt!!!ja laiha :3 oli ihan semi jees hyvä paras filmi mutta joo oot kaunis ja kiva ääni :)

    VastaaPoista
  2. Itse panostaisin blogin ulkoasuun enemmän, mutta postaukset ovat ihania:3

    http://misku96.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. blogin ulkoasussa olis muuttamista, mutta muuten ihan kiva 8) liityin
    ps ton sanavahvistuksen kommentoitaessa poistaisin niin kommenttejakin tulisi varmasti enemmän (;

    http://sallaaleksandra.blogspot.fi/


    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ja juu otan sen pois tässä joku päivä:)

      Poista