Kuvasin siis tuon mydayn viimeviikon keskiviikkona. Ja oltiin siis siellä ellun mökillä ja tultiin sieltä eilen. Tänään oon vaan maannu auringossa ja käyny meijjän tutun rippijuhlissa.
Siellä ellun mökillä uitiin, otettiin aurinkoa, soudeltiin, naurettiin, nukuttiin, syötiin ja vaikka mitä muuta! En jatka tätä tekstiä ää yhtään enempää koska oon niin väsyny. Kertokaa mitä tykkäsitte videosta! :)
Ootpa lyhyt!!!ja laiha :3 oli ihan semi jees hyvä paras filmi mutta joo oot kaunis ja kiva ääni :)
VastaaPoistaKiitos
PoistaItse panostaisin blogin ulkoasuun enemmän, mutta postaukset ovat ihania:3
VastaaPoistahttp://misku96.blogspot.fi/
Juu kiitos!
Poistablogin ulkoasussa olis muuttamista, mutta muuten ihan kiva 8) liityin
VastaaPoistaps ton sanavahvistuksen kommentoitaessa poistaisin niin kommenttejakin tulisi varmasti enemmän (;
http://sallaaleksandra.blogspot.fi/
Kiitti ja juu otan sen pois tässä joku päivä:)
Poista