Moii en oo kirjotellu pitkään aikaan kuulumisia mutta eipä mulle juuri mitään oo tapahtunu.
Tultiin perjantaina tänne mökille ja täällä nyt oon tehny vaikka mitä! Uinu, ottanu aurinkoa, syöny, nukkunu pitkään ja poiminu mustikoita. Poimin 10 litraa mustikoita ja saan niistä kai rahhaakin.
Ihanaa teitä lukioita on tullu lisää ! Kitos kaikille jotka ootte liittyny.
Asiasta toiseen oon ajatellu että voisin joku päivä ku on aikaa vaihtaa taas ulkoasua. Apua mulla jännittää meillä alkaa torstaina koulut ja meen siis ihan uuteen kouluun ja meen seiskalle:)


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti