Heii ihan ensiksi mun on pakko kysyy että mitä tykkäätte tosta uudesta blogin nimestä? Ja uudesta bannerista se ei tosin oo kovin erikoinen mutta eilen yöllä ei tullut uni niin väsäilin siinä sitten tuon.
Oltiin siis siellä turkissa 8.6-15.6 !
Viikko siellä meni tosi hyvin, söin, nukuin, otin aurinkoa, uin ja shoppailin. Koko viikon oli ihanan lämpimät ilmat.
Juhannukselta ei oo yhtään kuvaa koska en yksin kertasesti jaksanut ettiä kameraa laukun pohjalta ja lähteä kuvaileen mutta olin kuitenki juhannuksen mökillä perheen ja meijjän tuttujen kanssa. Uitiin, syötiin hyvää ruokaa, ongittiin ja pelatiin.
Tänään tai siis "eilen" olin kaupungilla kaheksan tuntia koska siellä oli kaupat auki kello 00.00 asti. Sieltäki tarttu jotain ostoksia mukaan ja aattelin että väsään teille joku päivä ostosten esittely videon ja siinä samalla sitten näyttäisin ne turkin ostokset! Ja saatan kuvata sen huomenna mutta en oo varma millon sen teille tänne lataan koska lähen huomenna mökille ja siellä on aika hidas netti ja sen kaa menee välillä hermot mut tuun sieltä kuitenkin perjantaina tai lauantai aamuna koska meen lauantaina tivoliin Marin, Kian ja
Iitun kanssa jos on hyvä ilma. Eli lataan sen videon viimeistään sunnuntaina kai.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti