lauantai 8. kesäkuuta 2013

SUMMER!











Heei ! Nyt on siis kesäloma alkanu ja sitähän ollu jo viikon ja on ehtiny tpahtua vaikka mitä.

Lauantaina menin millalle yöksi ja sinne tuli tanjaki oli tosi hauskaa, syötii, juteltii, naurettiin ja riehuttiin. (:

Sunnuntaina olin koko päivän millan ja tanjan kanssa ja illalla käytii lenkilla ja mentii toiseksi yöksi millalle. Sillonki oli tosi hauskaa !

Loppuviikkoon ei kuulunut muuta ku siivoilua, leipomista ja nukkumista! Tänään lähetään Turkkiin ja siksi minusta ei kuulu yli viikkon. 

Lähetään joskus viieltä eli kolmen tunnin päästä ajaan ouluun sieltä sitten lähtee lento kohti lämpimää ! En kerro siitä nyt sen enempää vaan aattelin että voisin tehdä sen metkan jälkeen ostosten esittely videon ja siinä samalla kertoa minkälaista siellä sitten oli. Ja kuviakin tullee jonku verran! 

Mutta nyt pitää mennä pakkailemaan vielä parit vaatteet ja sitte se ois menoa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti