torstai 30. toukokuuta 2013

Tästä kesä voi alkaa...









Mooi mula ei oo tullu postailtua moneen viikkoon joten nyt sitten vähän kirjottelemaan! 

Elikkäs eilen olin meijjän bändin kanssa semmosessa musiikki tapahtumassa kaupungilla siellä oli tosii kuuma. Soitettiin siellä Vasten auringon siltaa ja  I know you were trouble siellä oli myös monia muitakin esityksiä.

Tänään meillä oli koulun kevät juhla jossa meijjänki luokka esiinty. Koulun jälkeen olin ulkona ottamassa aurinkoa täällä oli päivällä varjossa 27 astetta :) 

Huomenna mennään koulun kanssa kirkkoon ":)" siksi meillä alkaa vasta kymmeneltä ja loppuu heti ku tullaan sieltä kirkosta. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti