Mooi en oo postannu piitkään aikaan koska ei oo tapahtunu ihmeellisempää. Mut kerrompa nyt kuitenki viime päivien tapahtumista!
Perjantaina menin koulun jälkeen äitin kaa kauppan ja sit illalla menin ellun kaa millalle yöksi. Siellä katottii leffaa ja juteltii ja oli tosi hauskaa!
Lauantaina heräiltii joskus yheksän aikoihin ja syötii ja käytiin suihkussa ja sit meninki jo kotia. Kotona pakkailin ja olin konneella sit janette tuli meille ja lähettiin bussilla mondelle. sieelä oltii noin tunnin verran koska lähettiin sieltä sitte sirkukselle koska meillä oli semmonen juttu että oltii yötä siellä. Sunnuntaina heräiltiin siellä sirkuksella sit mentiin käymään kaupassa ja riehuttiin. Tulin sieltä kotia joskus yhen aikoihin ja kotona datailin ja siivosin vaatekaapin sit menin tanjalle ja siellä riehuttii ja juteltii:D
Tänään oli ihan perus päivä koulun jälkeen menin millan kanssa rinteeseen ja oli toosi hauskaa!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti