maanantai 22. huhtikuuta 2013

Moi

Mooi taas on kulunu aikaa viime postauksesta. Tästäkin postauksesta tulee aika pikanen koska väsyttä kamalasti eikä niitä kuviakaan mut saatan tulla huomenna lisäileen muutamat kuva ja teen huomenna EHKÄ sen mydayn videolle tai kuvina. Mut tänään meillä oli lentopallo turnaus ja minun joukkue voitti kaks peliä ja hävisi kaks peliä. Koulun jälkeen tulin käymään kotona ja sitten menin kian ja iitun kanssa koululle potkii palloa ja sitte mentii kialle sieltä sitten tulin kotiin joskus kuuden aikaan ja loppu illan oon ollu koneella ja katoin salkkarit. Mutta alan kohta nukkuu että jaksais huomenna ees nousta kouluun :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti