| <3 |
| :3 oho laatu jäi :o |
Heei nyt on ollu "pieni" postaus tauko ku ei oo yksin kertasesti aikaa mut lupaan nyt panostaa tähän kirjotteluun ja yritän ottaa kuviaki!:d Viime viikko meni ihan normaalisti eikä tapahtunut ihmeellisempiä mut kerronpa nyt kuitenki viikon lopusta ja tästä päivästä!
Perjantai
Koulua oli 8-12 ja sit vielä oli bändi joka loppu yheltä, sen jälkeen menin kotiin ja lähin melkeen heti tanjan ja ellun kaa rinteeseen siellä oli toosi hauskaa ja oltiin siellä sitten yheksään asti!
Lauantai
Aamulla heräsin joskus yheksän aikoihin ja lähettiin melkeen heti äitin kaa prismaan sieltä löysin lenkkarit joista tulee varmaan sitten joskus kuvaakin mutta ne on semmoset kirkkaan oranssit. sitten päivällä menin ellun kaa luisteleen oltiin siellä noin 1,5 tuntia sitten menin äkkiä käymään kotona ja menin ellun ja millan kaa lenkille käveltiin/hölkättiin noin neljä kilometriä. sit tultiin meille ja katottiin kidsing ja mie pakkasin repun ja mentiin millalle siellä oltiin jonku aikaa ku milla pakkas ja söi sitten lähettiin ellulle yöksi illalla ei tehty ihmeellisempää koska tultiin ellulle vasta joskus kymmeneltä ja oltiin kauheen väsyneitä mut kyllä me johonki 1-2 jaksettiin valvoa.
Sunnuntai
Herättiin joskus puoli yheksältä sit mentiin suihkuun ja saunaan, laitettii hiukset ja meikattii. sit mentiin ellun pikkusiskon ennin kaa virpomaan jonnekki niitten tutuille ja käytiin sit myös meillä. sitten menin kotiin ja meille alko pikkuhiljaa tulla vieraita koska me pietettiin mun isoveljelle synttärit koska se täytti 18! illalla sit datailin ja aloin melko aikasin nukkuu.
Today
Heräsin kaheksan aikoihin ja tein kaikki aamujutut ja menin kouluun. koulua oli 10-14 koulun jälkeen tulin kotiin ja aloin harjottelemaan fyken kokeeseen sen jälkeen söin ja menin rinteeseen tanjan ja ellun kaa. Nyt oon vaan dataillu ja kävin just suihkussa kohta sit varmaan nukkuun!
~Hanna~
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti