torstai 14. maaliskuuta 2013

Voiton tahdon näät silmistä!


:3



Heii en oo ehtiny postaileen koska harkat ja kaikkea muutaki ollu mut siis olin tänään rinteess 10 tuntia ja nyt ei pysty ees käveleen ku jalat ihan poikki... rinteessä oli tosi hauskaa ja olin siellä janeten kaa. kattelen nyt vaan telkkaria ja oon konneella ja kohta nukkuu! teen huomenna ehkä mydayn kuvina! Mut lähen tästä nyt vielä suihkuu ja sit nukkuu.


~Hanna~


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti