keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Kouluuu ;)

Heeii tää on ihan turha postaus koska ei oo kuvia eikä oo oikeen aikaa kirjottaa ku oon nyt koulussa ja oon järjestäjä janeten kanssa ja meillä on nyt välitunti jajaja postaan kai illalla vielä ja sit tullee varmaan vähän kuvia. Éikä mulla alkaa viien minuutin päästä matikan tunti enkä jaksais millään mennä sinne koska meijjän matikan opettaja on semmonen paska. Mut joo pakko kai sinne on kohta mennä.. meillä on matikkaa, äikkää, enkkua ja liikka ei hiihtoa ;( Mut ihan sama mlähen tästä nyt sinne matikan tunnille moikkaa! :)


~Hanna~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti