keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

.

Heii en oo ehtiny muutamaan päivään postaileen joten kerron nyt ihan aluksi viime päivien tapahtumista! 


Maanantai
Olin rinteessä millan, ellun ja iitun kanssa illalla menin sit vielä millalle yöksi. Millalla oltiin konneella ja juteltii vaikka mitä alettiin joskus yheltätoista jo nukkuu koska väsytti ihan sairaana.

Tiistai
Herättii millalla joskus yheksän aikoihin sit mentiin koneelle ja syötii aamupala. Sitte alettii pukkee ja meikkaa yms. Lähettin joskus puoli kahentoista aikoihin rinteeseen oltiin siellä Kian, Marin, Ellun, Iitun, Mennan ja Janeten kanssa eli meitä oli yhteensä kaheksan. Meillä oli tosi hauskaa! Käytii myös jossain nuoriso keskuksessa tai joku semmanen:d Sieltä saatii ilmaset kaakaot ja oltiin siellä sumopainia harmi vaan etten ottanu yhtään kuvaa siltä päivältä:( Illalla vaan datailin...

Today
Tänään heräsin joskus kaheksalta menin konneelle ja katoin telkkaria vaikka ei sieltä kyllä mitään tullu. Sitten menin käymään suihkussa ja söin. Sitten päivällä kävin ulkona allun kanssa ja siivosin ommaa huonetta. Illalla katoin "C more" kanavalta Alvin ja pikkuo oravat 3 olihan tuo ihan hyvä elokuva. Loppu illan oon vaan dataillu ja syöny karkkii:d

Aattelin että tekisin huomenna mydayn kuvina tai videolle tai sitten teen silleen että otan kuvia ja videota ja teen niistä sillee jännästi videon:) Mut sen näkee sitten huomenna miten mie sen teen mutta en varmaan laita sitä huomenna koska laitan sen vasta sitten ku on 20 lukiaa täynnä! Vastatkaahan tuohon kyselyyn että minkä postauksen teille teen. Anteeksi ku tästä tuli tämmönen tylsä postaus ku ei oo ees kuvia koska en oo oikeen ehtiny ottaa. Oon ollu tänään vähän kipeä mut toivottavasti en tuu pahemmin kipeäksi koska mulla on nyt vielä hiihtoloma ja haluaisin pysyä terveenä koko loppu loman ajan.


~Hanna~

2 kommenttia:

  1. Kiva banneri! Ootko ite ottanu ton kuvan?:)

    http://emmasblog-droptheworld.blogspot.fi/

    VastaaPoista