| :3 |
| Hovimäki, kynät: 3,95e lyijjyt: 1,95e |
| Ginatricot, 9,95e |
| Oho tuo laatu :o Huivi Cubukselta 4,40e |
| Stadium, 19,95e |
Heii en oo ehtiny postaileen muutamaan päivään joten kerron nyt pikasestin tän viikon tapahtumista.
Tiistaina koulussa oli ihan normi päivä ja illalla menin sit harkkoihin.
Keskiviikkona koulussa ei tapahtunu ihmeellisempää janette tuli meille koulun jälkeen ja me tehtiin meikki haaste mulla ois pitäny laittaa se tänne mut en mie laitakkaan koska kamera ei jostain ihmeen syystä kuvannu sitä kokonaan:( Ja sitte illalla oli harkat.
Torstaina koulu alko kasilta ja loppu kahelta koulun jälkeen menin rinteeseen tanjan ja iitun kaa.
Perjantaina eli eilen alko hiihtoloma! jess!! Koulua oli kaheksasta kahteentoista ja koulun jälkee menin kottiin ja sit menin rinteeseen ellun iitu millan ja marin kaa illalla sit katoin emma gaalaa.
Tänään heräsin joskus kymmenen aikoihin ja menin konneelle sit mie menin kapunkii ellun kaa tai no käytiin me eka äitin kaa hovimäessä ja sit se vei meijjät kaupunkii ja meni ite käymää cittarissa ja sit se tuli sinne ja me käytii ostaa mulle tuo sählymaila. Sit ku tultiin kaupungilta nii menin ellulle siellä katottii leffaa ja jotain sekoiltii sitte mie menin käymää kotona syömässä ja menin ulos janeten iidan ja ellun kaa. Kotona katoin telkkaria ja olin konneella ja alan varmaa jonku ajan päästä nukkuu...
~Hanna~
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti