maanantai 25. helmikuuta 2013


:3




<3
Jj näitten kaa iltaa vietellen! (y)






Nyt en oo ehtiny postaileen melkeen viikkon koska ei oo ollu aikaa tai en oo muuten vaan jaksanu koska ei oo ollu oikeen mitään kirjotettavaa. Viime viikko meni tosi nopeesti koulussa ei ollu ihmeellisempää ja oli koko viikonlopunki rinteessä eilen siellä oli joku juttu että sieltä sai kaikkee ilmasta karkkia, sipsiä, starbucsia ja vaikka mitä muuta!




Tänään koulu alko jo kasilta koska meille tuli joku poliisi puhhuu jotaki:D Mut onneksi sit loppu jo kaheltatoista. Kävelin kottii Janeten kanssa ja sit ku tulin kotiin menin konneelle ja tein läksyt ja meen kohta varmaa lenkille ja sit katon salkkarit ja sitte suihkun kautta nukkuu!


Jee teitä lukioita on jo kuustoista ja oon tosi kiitollinen kaikille niille jotka on liittyny lukiaksi! Muistakaa vastata tuohon kyselyyn!

~Hanna~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti