torstai 14. helmikuuta 2013

Want u back!

Heeii Tällä viikolla ei oo tapahtunu ihmeellisempää muutaku oltiin tänään koulujen välisissä sähly turnauksessa oltiin seittemänsii. Se peli EI menny hyvin minun osalta koska ekassa pelissä en pelannu ollenkaan koska oli huono olo ja tokassa pelissä meni nilkka ja se ensiapu tyyppi sano että en saa ennää pelata mut menin mie sitten kuitenki kentälle sitten neljännen pelin jälkeen tätä nilkkaa alko särkeen ihan sairaasti enkä voinu kävellä kunnolla sit se ensiapu tyyppi sano että mulla on venähtäny nivelsiteet nilkasta:( Nyt sitte ei voi kävellä kunnolla eikä saa mennä rinteeseen. Olin myös tännää ellulla ellun rosan ja millan kaa juteltiin kaiken laisia juttuja:D Huomenna tulee se myday kuvina minkä oon sillon joskus luvannu tehhä mutta nyt vielä kattelen telkkaria ja sit nukkuu!



:(




-Hanna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti