sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Kipeenä:(

Tää on nyt aika turha postaus koska ei oo kauheesti ees mitään kerrottavaa. Tännää oon vaan kattonu telkkaria ja ollu konneella koska oon ollu vähän kipeä ja sitte mä leivoin laskiais pullii äitin kaa ja kyllä ne ihan hyvin onnistu:) Oon ottanu netistä pari kuvaa laitan ne tuohon alas. Liittykää lukioiksi ja kommailkaa mitä postauksii haluatte!!!


<3

:3


:3
<3
Nam<3




-Hanna-










Muistakaa kommentoijja!

2 kommenttia:

  1. Sulla on aivan ihana banneri !(: tosi sulonen oot<3 mutta innolla sitä mýdayta odotellen :--)

    http://rakkauttaaulait.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kiitti saatan tehä sen huomenna:D

    VastaaPoista