Nyt sitte niitä kuvia!
| Heräsin |
| Söin "aamupalaa" :) |
| Laitoin hiukset + meikkasin:F |
| Tein matikan läksyt! |
| Päivän asu: huppari H&M , mustat lekkinssit H&M + toppi ja sukat;) |
| Kouluruokaa!! ":)" Jouduttii syömään kertakäyttö astioilla koska koulun tiskikone oli rikki:D |
| Koulun jälkeen menin konneelle! |
| Kuvailin:3 |
| <3 |
| Lisää kuvateksti:3 |
| :P |
| :3 |
| Harjottelin enkun kokkeeseen! |
| Katoin salkkareita |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti