maanantai 18. helmikuuta 2013

Myday kuvina!!

Elikkä siis mulla piti tehhä tää jo viikko sitten mutta ku ei oo ollu oikeen aikaa enkä oo muutenkaan jaksanu:d
Nyt sitte niitä kuvia!
Heräsin

Söin "aamupalaa" :)
Laitoin hiukset + meikkasin:F

Tein matikan läksyt!

Päivän asu: huppari H&M ,  mustat lekkinssit H&M + toppi ja sukat;)




Kouluruokaa!!  ":)" Jouduttii syömään kertakäyttö astioilla koska koulun tiskikone oli rikki:D

Koulun jälkeen menin konneelle!

Kuvailin:3



<3


Lisää kuvateksti:3

:P

:3

Harjottelin enkun kokkeeseen!

Katoin salkkareita
Tulin just suihkusta nyt oon koneella ja kohta sit nukkuu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti