lauantai 9. helmikuuta 2013

Heeii en tehnykkään eilen sitä mydayta kuvina ku en mie jaksanukkaa mut teen sen vielä joku päivä teille:d sillo eilen oli perus päivä koulussa sit mentiin kidsing koekuvauksii mie olin tanjan kaa mennan tukijoukoissa sieltä sit mentii raxii ja sit illalla mie ja tanja mentii ellulle yöksi siel oli tosi hauskaa! Mut tällä viikolla ei oo tapahtunu ihmeellisempää tännää olin rinteessä tanjan kaa oli ihan sairaan hauskaa! Nyt illalla en oo tehny ihmeellisempää mut aattelin viel kertoo siitä hesan reissusta 30-31.1    Eli lähettii aamulla joskus yheltätoista lentokentälle ja lento kohti helsinkii lähti kaheltatoista siellä oltii hotelilla joskus kahelta sit menttii mäkkii syömää ja käytii kampissa sieltä en ostanu mittää ku en käyny ku jossain urheilukaupoissa ku isoveli kävi kattoo jottain kenkii... sit mentii hotellille siellä sit kävin suihkussa ja laitoin hiukset yms... Sitte lähettiinki kävelee kohti lasipalatsii. Siellä eka katottii se leffa ja sit siellä oli kaikkee syötävää ja juotavaa siellä olitii sit jotain neljä tuntii sen leffan jälkee eli yhteensä melkee kuus tuntii olitii joskus kaheltatoista hotellilla pikku hijaa alettii nukkuu ku oli aamullla aikanen herätys... Seuraavana päivänä herättii joskus seittemältä, mentii syömää aamupala ja sit mentii bussilla lentokentälle ja lento lähti jouskus kymmenen aikaan konneessa luin hissan kokkeesee:D Mut siinäpä se tais olla ja muuten suosittelen sitä leffaa! http://www.youtube.com/watch?v=phTceEoJA1w  Käykääpä kattoo toi traileri ja tietty koko elokuva harmi vaan että sitä ei oo tullu vielä tänne rovaniemelle mut jos ei toimi nii kirjottakaa vaan youtubeen kaikella rakkaudella traileri nii ainaki pitäs löytyä:D Mut nyt vähän kuvia!
Jee koulua ":)"

Mennan ja Iitun numero laput!

Raxii!


Rinteeseen!
Sit sieltä helsingistä muutama kuvaa:)
<3





Näitten kaa nyt sitte iltaa vietellen ;)




-Hanna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti