torstai 24. tammikuuta 2013

You are beatiful!

 :3

 <3
 :(
 <3

 ^^!! ;)



En oo ehtiny ottaa kuvia mut löysin netistä jottain kuvia... Tännää koulu alko kasilta eka oli tekstiiliä sitte uimaan ja sitte enkkua :( Eli paska päivä nyt mulla ois pitäny mennä iitun ja merin kaa rinteeseen mut ei me sitte mentykkää... Kohta meen karolle ja sit tanjalle otetaan varmaa kuvia ja tehhää jottai jännää eli illalla saattaa tulla kuvia:D



-Hanna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti