Heei! Tännää koulu alko kasilta ja loppu kaheltatoista jäin sit tunniks koululle aaron ja kian kaa. nyt illalla kävin äitin kaa kaupassa ja ostin sieltä sitten normi mustat legginssit ja karkkia nyt illalla oon vaan kattonu pasilaa ja ollu konneella:d Huomenna ois tarkotus mennä rinteeseen iitun kian ja marin ja ehkä emilian kaa jos ei tuu kauhee pakkanen... Mut nyt vähän kuvii!....:D
 |
| <3 |
 |
| Pasila <3 |
 |
| Eilen käytiin ulkona ottaan kuvia tanjan ja karon kaa <3 |
 |
| ;) |
-Hanna-
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti