Joo sori en oo ehtiny postaan piitkään aikaan. Mut joo viime viikolla Ellu tuli tiistaina Thaimaasta ja sit perjantaina mie, tanja, karo ja milla oltiin niillä yötä ja sitten eilen eli sunnuntaina olin rinteessä ellun ja iitun kaa. Ja tännää sit janette tuli koulun jälkeen meille ja leivottiin keksejä! Jajaja nyt kattelen telkkaria ja oon konneella mut oon mie vähän kuviaki ottanu ja ne tullee nyt tähän alas.......
Nam<3
J0u
Minu rakkaat<3
Joo karo anto torstaina joululahjan<3 :D
<3
Rakas harrkojen jälkee
Sois sitte 30.1 helsinkiin kutsuvieras näytökseen;)
-Hanna-
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti