sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Rinne!





Heiii en ehtiny eilen kirjottaa eli nyt vaa pikasesti eli olin eilen rinteessä Marin Kian ja Iitun kaa. Tänään sit olin rinteessä Ellun Tanjan ja Karon kaa Ja hauskaa oli huomenna sit alkaa koulu vasta kymmenenltä joten saa nukkua aika pitkään:) Tännään sain rintteessä muutamat kuvat otettua toki niissä on kyllä huono laatu mut jaa laitan niitä sit tuohon alas... Nyt en tee oikeastaan mitään muuta ku vaan kuuntelen musiikkia ja oon Heiii en ehtiny eilen kirjottaa eli nyt vaa pikasesti eli olin eilen rinteessä Marin Kian ja Iitun kaa. Tänään sit olin rinteessä Ellun Tanjan ja Karon kaa Ja hauskaa oli huomenna sit alkaa koulu vasta kymmenenltä joten saa nukkua aika pitkään:) Tännään sain rintteessä muutamat kuvat otettua toki niissä on kyllä huono laatu mut jaa laitan niitä sit tuohon alas... Nyt en tee oikeastaan mitään muuta ku vaan kuuntelen musiikkia ja oon konneella!


<3

Jaa minun rakkaat siellä!



2 kommenttia: