Heei eilen koulu alko kasilta ja loppu kahelta koulussa ei tapahtunu oikeen mittää erikoista. Nyt tännää sit kahelta toista lähtis lento Helsinkiin siellä sit illalla kattoon se Kaikella rakkaudella elokuva jeejee! Ja huomenna lennetään jo takas... Sieltä lupaan ottaa paljon kuvia! Mut nyt eiliseltä päivältä pari kuvvaa!
 |
| kuviksen tunnilla nykytaidetta... Aika ninjoja ollaa ;) |
 |
| Jaa innokkaana sählyä :) |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti