lauantai 12. tammikuuta 2013

Heii tännää en oo tehny juuri mittää muuta ku vähän siivoillu ja sit tein riisisuklaata! Huomenna meen kai Tanjan kaa rinteeseen jos ei tuu kauhee pakkanen... Lupasin eilen et laitan tänään niistä uusista vaatteista kuvia ja niitä tullee nyt tohon alas!!
Perus musta toppi Seppälä 6,90e      
Puuteri Anttila 6,80e
Neule H&M 5,00e 9,95e
Body butter duo  The body shop 12,00e 18,70e



-Hanna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti