Heii tännää en oo tehny juuri mittää muuta ku vähän siivoillu ja sit tein riisisuklaata! Huomenna meen kai Tanjan kaa rinteeseen jos ei tuu kauhee pakkanen... Lupasin eilen et laitan tänään niistä uusista vaatteista kuvia ja niitä tullee nyt tohon alas!!
Perus musta toppi Seppälä 6,90e
Puuteri Anttila 6,80e
Neule H&M 5,00e
9,95e
Body butter duo The body shop 12,00e
18,70e
-Hanna-
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti