perjantai 11. tammikuuta 2013

----

Sori en oo postannu varmaan viikkoon mut ku ei oo ollu aikaa ku on ollu harkkoja sun muita;) Tää viikko meni tosi nopeaa, maanantaina olin janeten kaa ja en oikeastaan tehny juuri muuta, tiistaina ja keskiviikkona oli harkat ja torstaina sit olin rinteessä marin tanjan ja iitun kanssa.  Tänään sit menin koulun jälkeen mennalle ja sinne tuli myös janette iitu milla tanja mari ja kia siellä me laulettiin singstaaria ku iitulla mennalla kialla ja janetella pittää harjotella ku ne mennee helmikuussa kidsingiin ja mie meen jollekki tukijoukkoihin! Sit menin millan ja tanjan kanssa kaupingille sieltä tarttu jotaki mukkaanki mut niistä ei oo nyt kuvia ku en oo ehtiny ottaa mut laitan niistä huomenna varmaan kuvia! Nyt illalla oon vaan ollu konneella ja kuunnellu musiikkia mut joo huomenna sit niitä kuvia!!



-Hanna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti