lauantai 5. tammikuuta 2013

...

Heei olin tänään kaupungilla sieltä sitten löysin farkut ja neuleen laitan niistä tuohon alas kuvii. Sit ku tulin kotiin nii katoin yhen elokuvan ja sitku se loppu nii aloin kattoo Plain janea:D Nyt sitte oon vaan konella ja jonku ajan päästä nukkuu! Mut nyt niitä kuvii! 
                                                                   H&M 5,00e
                                                                       H&M 9,95e
                                                                             <3




-Hanna-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti