torstai 31. tammikuuta 2013

Pikanen...

Heeiii tulin tänää helsingistä ja sit kävin kauoungilla ja luin historiaa:( Nyt ei oo kuvia ku en oo ehtiny vielä siirtää konelle mut niitä tullee huomenna! nyt kattelen salkkareita oon koneella ja kohta varmaa taas sitä hissaa! :( Mut joo huomenna tulee sit niitä kuvia!





-Hanna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti