Heii! Uuttavuotta viettelin mökillä porukoitten kanssa ja oli siel muitaki meijän tuttuja:D Tänään olin Mikaelan kanssa. Ja huomenna sen ois tarkotus tulla meille yöksi! Meen varmaan päivällä niille ja sit mennään käymään kaupassa. Uudestavuodesta sain jotain kuvia ja niitä tulee sit tuohon alas. En oo ehtiny nyt postaileen nii laitan myös pari kuvaa uusista vaatteista mitä ostin perjantaina! Nyt sitten alkais kattoo "Napapiirin sankarit" :D
<3
Ihana lakas<3
Seppälä 5,00eSeppälä .... En muista hintaa:D
H&M 5,00e
Nuitten lisäksi ostin lielä ainaki villapaian (H&M 5,00e) ja topin (Kappahl 3,00e) jajaja jotaki:D
-Hanna <3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti