keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Ei korjaudu teipil nää haavat...

Heei tänää olin rinteessä Marin ja Iitun kanssa ja hauskaa oli! Otin täs illalla niistä joulu lahjoistaki kuvii ja niitä tulee tuohon alas. Tännää en sitte juuri muuta oo tehny nyt tässä konneella kuuntelen musiikkia jne. Huomenna ois sitte tarkotus taas rinteeseen Marin kaa, mut nyt sitte niitä kuvia:D
 Rinnee<3 Marin lauta:D
 Teki sit tommosii:d



Ja sit ne lahjat:
                                                          Ihana juliste<3
                                                                            <3 Kiitti äiti
                                                                              <3
                                                                  Jee 20e
                                                                                 Nam!
Sain mää vaikka mitä muutaki mut täs nää mitä jakso kuvata!
                                                               Puspus<3
                                                          Tämmöstä bändi harkoissa<3
                                                                   Laavjuu<3



-Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti