torstai 3. tammikuuta 2013

Ajat muuttuu silmissä eikä kaikki meekkää ku romanttises filmissä

Heii! Tännää en oo tehny oikee mitää erikosta Miksu oli meillä viime yönä yötä ja tuli sitä sit vähä valvattuaki. Tännää herättii joskus kaheltatoista sit syötiin "aamupalaa" :D Sit Miksua tultii hakeen nii sil piti lätee sit en oikeastaan tehny paljon mittä. Eilen menin eka koosupperille ja Miksuki tuli sinne ostettii mässyy ja sit käveltiin s-markettii sieltäki sitte ostettii mässyä sit käytiin mäkkärissä ja mentiin hallille kattoo Miksun isosiskon peliä joka sitte päätty 2-2! Kuvia en oo ehtiny ottaa mut niitä tulee huomenna koska aattelin tehhä Mydayn kuvina! Eli se tulee sit huomenna nyt sitte vaan datailen ja syön karkkii ja jonku ajan päästä sit varmaan nukkuu ku nukuin viime yönäki jottain 6 tuntii nii väsyttää aivan hirveesti mut joo huomenna sit se Myday kuvina!!



-Hanna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti