Kangaskassi H&M 4,95e Kauluspaita H&M 19,95e Kasvonaamio H&M 0,95e Puuterisivellin H&M 3,95e Tekokynnet cittari 4,90e Vitalis cittari 2e? Meikkivoide Anttila 4,00e Hoitoaineet Ksupermarket 2,99e/2kpl IceSpray Tiimari 1,30e Kynttilä Tehdsasu 3,95e Vihko Suomalainenkirjakauppa 3,95e
IHQ vaahtokarkkitee Ksupermarket 1,99e Tangle Teezer Anttila 10e Glitter Kynsilakka Anttila 3e French Manicure H&M 4,95e Housut H&M 9.95e
Moikka mulla on jostain syystä tullut nyt tämmönen parin viikon postaus tauko joten ajattelin nyt taas tulla herättämään tämän blogin henkiin. Koulut on alkanut ihan hyvin vaikka oon ollu jo yli kuukauden vähän kipeänä mutta käytiin onneksi lääkärillä joka määräs mulle lääkkeitä jotan eiköhän tää niillä mene ohi. Viikoloppu meni aivan liian nopeasti ja huomenna taas takas koulun penkille. Mutta onneksi maanantaissa on hyviäkin puolia koska mulla alkaa vasta 9.15 ja meillä on muutenkin tosi rento päivä.Tänään olin tyttöjn kanssa kaupungilla ja käytiin myös coffarissa juomassa vaahtokarkki kaakaot. Mutta lähenpäs tästä nyt kattoon jotain elokuvaa ja sitten nukkumaan. :)


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti