Moikka vietin joulun siis ihan perheen ja muutaman sukulaisen kanssa kotona. Ja kuvasin teille nyt tuon joululahjojen esittelyn ja laitan siitä laudasta kuvan vaikka seuraavaan postaukseen.
Asiasta toiseen en oo ehtinyt juuri ollenkaan kirjottelemaan tänne joten kerron nyt lyhyesti viime viikon tapahtumista.
Meillä oli lähes normaali lukujärjestyksen mukainen viikko mutta poikkeuksia oli tietenki joulukirkko, luokanvalvojan tunti, valinnais aineiden esittelyt ja joulujuhla. Eli meillä oli perjantaina joulu juhla, aamulla mentiin omiin kotiluokkiin ja sieltä mentiin saliin, katottiin tämän vuotinen joulunäytelmä jossa oli myös musiikki esityksiä, sen jälkeen mentiin takasin luokkiin ja meille jaettiin todistukset olin ihan tyytyväinen mun todistukseen koska keskiarvo nousi 7.9- 8.3een.
Tälle viikolle on vielä suunnitelmissa käydä nooran kanssa kaupungilla ostettavia vaatteita on jo paljon tiedossa joten niistä laitan kans kuvia sitten seuraavaan postaukseen.
Mutta nyt lähen jo nukkumaan!
INSTAGRAM: http://instagram.com/HANNA_IG
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti