Moikka nyt ollaan jo joulukuun puolella ja lähempänä joulua. Enään 21 päivää. Tää joulukalenterin tekeminen on ainakin tähän asti onnistunut ja vielä on 11 videoa on tulossa! Ja oon jo miettiny mitä niissä videoissa teen. Mutta saatan tehä jotain muutakin. Nyt en ehi enään kirjottamaan enempää koska meen lukemaan huomiseen sanakokeeseen. moikka!
Ompas ihana banneri, mua vain ei ihan sytytä toi musta tausta, voisi olla joku vähän iloisemman värinen tuon jouluisen bannerin kanssa:)
VastaaPoistaJuu kiitos ja mulla on vielä muokkaus kesken :)
Poista