Moi sain vihdoin ja viimein uon mydayn muokattua ja ladattua youtubeen. Eli kuvasin tuon kaks viikkoa sitten keskiviikkona ja tuosta tuli ehkä vähän tylsä koska en tehny sillon juuri mitään. Tänäänkään mulla ei oo ollu mitään tekemistä ja siksi oli hyvä syy tulla tänne blogin puolelle päivittelemään ja samalla vähän herkuttelen!
Oli mulla teille oikeastaan oikeaakin asiaa eli oon päättäny tehdä sen joulukalenterin ja aattelin jos tekisin joka toinen päivä videon ja en ehi ehkä kirjottaa niihin postauksiin yhtään mitään riippuu siitä kuinka paljon meillä on sillon kokeita mutta enköhän mie ehi :) Laittakaa siis kommenttieja mitä videoita voisin tehdä mulla on jo muutama idea ja sunnuntaille mulla on semmonen yllätys jonka saatte tietää vasta sitten!
Mutta asiasta toiseen oon ihan fiiliksissä koska lauantaina pääsee vihdoin lautailemaan. Entiiä oonko vielä kertonu teille mutta meillä on kahden viikon päästä sirkus esitys ja mulla jännittää ihan sairaana aattelin että voin ehkä laittaa sen meijjän esityksen tänne! Mutta miepä tästä lähen kattomaan huomisen salkkareita! :)
Nähään sunnuntaina joulukalenterin parissa!
tee siihen joulukalenteriin sitte vaikka joku jouluaiheinen leipomisvideo? :D
VastaaPoistaJuu!
Poista