Mooi aikaa on taas kulunut viime postauksesta mutta nyt kun kesä tulee ja hyvät ilmat niin niitä kuviakin varmaan tulee jonku varran oteltua elikkäs postauksiakin tulee mut ei siitä sen enempää vaan mennään nyt viikonloppuun!
Elikkäs viikonlopun viettelin ihan kotona, perjantaina leivoin mustikkamuffinsseja ja tein myös kakkupohjan illalla menin vielä tyttöjen kanssa keinupalloa. Lauantaina mulla oli harkat puoli kahestatoista yhteen sitten kotona kävin suihkussa ja aloin täyttämään sitä kakkua ja illalla katoin jonku elokuvan. Tänään sitten heräilin jo joskus puoli yheksältä ja koristelin sen kakun ja tein sen siis äitille koska tänään on äitien päivä! Päivällä käytiin mummolassa ja sit oon ollu vaan kotona loppu päivän huomenna alkaa onneksi vasta kymmeneltä koulu. En ehi varmaan kirjotteleen vasta kun perjantaina koska mulla on tiistaina musiikin koe ja keskiviikkona biologian koe ja meen torstaina ouluun luokka retkelle ja tullaan vasta illalla mut siitä kerron enemmän sitten myöhemmin!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti