tiistai 25. joulukuuta 2012

Uus blogi!

Elikkä siis päätin tehä uuen blogin ku edellinen oli jotenki huono:D Mut tässä vielä vähän tietoja minusta:
Joo eli siis oon tämmönen 12w tyttö Rovaniemeltä. Harrastan laskettelua ja pian kai alan lautailee ja sirkusta. Perheeseen kuuluu iskä äiti kaks isoveljee ja Allu eli koira. omistan ihan normi kameran jolla sitten ois tarkotus ottaa kuvia tänne. Yritän postata aina ku kerkee eli siis en ihan joka päiva koska en aina ehi ku on kokkeita ja kaikkee:D Mut joo liity ihmeessä lukiaksi jos minun elämä sattuu kiinnostamaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti